Intrebari frecvente
Ce curieri folositi pentru livrari?
Folosim serviciile Sameday, Dragonstar Curier si serviciile de curierat proprii.
Cat dureaza pana primesc produsul?
De obicei livrarea se realizeaza in termen de 24 de ore de la procesarea comenzii. Asadar termenul de livrare de la momentul plasarii comenzii poate fi intre 2-4 zile lucratoare.
Pot ridica produsele din magazin?
Puteti ridica comenzile din oricare dintre magazinele noastre partenere, aferente locatiei dumneavoastra. Pentru lista completa de magazine click aici.
Cum pot sa urmaresc comanda?
Puteti folosi serviciile de urmarire a comenzii dupa cum urmeaza:
Pentru Sameday: click aici
Pentru Dragonstar: click aici
Sunt client nou. Cum plasez o comanda?
La New Furniture facem tot posibilul pentru a-ti oferi o experienta de achizitie placuta. Asadar, poti selecta produsul dorit, apoi click pe butonul Adauga in cos. Dupa ce ai adaugat toate produsele dorite in cos, nu trebuie decat sa apesi pe iconita din dreapta sus aferenta cosului de cumparaturi si sa mergi catre finalizare comanda.
Dupa ce introduci toate datele tale, apesi pe butonul Plaseaza comanda si unul dintre operatorii nostri te vor contacta pentru confirmare.
Este sigur sa comand online?
Da, folosim criptarea SSL standard pentru a vă proteja detaliile. Informațiile potențial sensibile, cum ar fi numele, adresa și detaliile cardului dvs. sunt codificate, astfel încât acestea pot fi citite doar pe serverul securizat. Aceste informații sunt autentificate pentru a vă asigura că sunt trimise numai la acest server securizat și sunt verificate pentru a vă asigura că nu au fost modificate în timpul transferului.
Verificările de securitate se fac și la toate tranzacțiile, pentru a asigura autenticitatea fiecărei plăți cu cardul.
Ce tipuri de carduri sunt acceptate pentru plati online?
Pentru comenzile online sunt acceptate urmatoarele tipuri de carduri de credit/debit – Mastercard, VISA, Switch/Maestro, Visa Debit, Electron.
Ce moneda pot folosi pentru plata?
Deoarece livram produse doar in Romania, moneda acceptat la nivel de website este Leu (RON).
Cum aplic un cod promotional?
Poti adauga un cod promotional in cosul de cumparaturi sau pe pagina de finalizare comanda.
Preturile de pe site includ TVA?
Toate preturile afisate pe website includ TVA.
Pot obține mai multe informații despre un produs?
Pentru mai multe detalii cu privire la produsele afisate pe website, puteti lua legatura cu noi folosind pagina de contact.
De unde știu dacă comanda mea a avut succes?
Veti primi un e-mail automat pentru a confirma primirea comenzii dvs. si faptul ca este procesata.
Veti primi un e-mail de confirmare a expedierii ulterioare odata ce comanda dvs. a fost ambalata si este gata sa paraseasca depozitul nostru.
Articolul pe care l-am cumpărat este acum la reducere, pot primi rambursarea diferentei?
Ca o afacere online, prețurile noastre se modifică în funcție de tendințele, cererea clienților și disponibilitatea stocului, prin urmare, nu putem restitui diferența de preț atunci când un articol achiziționat intră la reducere, deși apreciem cât de frustrant poate fi acest lucru.
Puteți, desigur, să returnați articolul pentru o rambursare completă și apoi să re-comandați articolul la prețul de rambursare, cu condiția să fie returnat în conformitate cu politica noastră de returnări. Rețineți, nu putem garanta că un alt client nu va achiziționa acest articol mai întâi.
Unde este comanda mea?
Cele mai mult livrari sunt facute prin intermediul Sameday Delivery. Poti folosi AWB-ul pe care il primesti odata cu comanda pentru a vedea exact unde este curierul cu produsele tale.
Cum pot vedea statusul comenzii mele?
Poti vedea stadiul in care se afla comanda ta accesand sectiunea Contul meu. Va trebui sa fii autentificat pentru a vedea informatiile de pe aceasta pagina.